VÅR!

Gud vad mycket som har hänt sedan jag skrev senast! Är tydligen i ett rus just nu, allt händer på samma gång.
Efter jag skrev förra inlägget i fredags så hämtade Nathas mamma mig för att skjutsa oss in till Malmö för att köpa kinamat och förfesta hos Alex. När vi sitter i bilen så ringer min mobil och det är från något konstigt nummer. Jag svarar och det är min värdpappa i USA!
Förstå hur chockad jag blir när jag smått stressad svarar : Hej det är Tess och får : Hello Tess, this is Dan calling from California. AH.
Men det gick bra, vi pratade i 40 minuter och det känns kanon. Så nu är det bestämt, 3 Aug åker jag till USA för att spendera ett år som Au-pair hos familjen Case i California.

Festen i fredags var super, tack Mondi och Marcus.
I lördags var jag också ute, med Natha, Jeppan och ett par vänner till Jeppan. Mycket trevlig kväll!

I söndags åkte jag till Maria i min klass stuga i Åhus och var där till tisdag. Super!
Trots att jag försov mig och fick packa på 5 minuter...

I onsdags var det Etage med Natha och Alex <3, och det var en riktigt rolig kväll det med!

Dagen idag började med ett härligt pass på friskis och sen lagade jag supergod frukost- hallonsmoothie och mannagrynsgröt med krossade nötter. Käkade ute i solen njöt av värmen!

Nu ska jag bege mig till jobb... Tror jag fick med allt haha.

Hörs <3


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Äntligen skriver du =P

2009-04-11 @ 16:33:50
URL: http://saraalexandramalm.blogg.se/
Postat av: Lisa

Åhh, du fick komma till CA! Dit vill jag också :)

2009-04-13 @ 22:39:31
URL: http://ettlivsomaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0