Välkommen våren!

Hej underbara vår!
Gud vad man blir på bättre humör, eller hur?

Idag har jag haft en väldigt händelserik dag. Började men en lång promenad innan skolan och därefter var det en timmes naturkunskap... Drygt, men nu har jag påsklov!
Därefter hämtade mamma upp mig på skolan för att åka till Entré och kolla lite saker.
Jag hittade min kärlek!
En vit Elise Ryan klänning till min student. (se bild)
Ah, älskar!
Därefter var det dags för affärsmöte med en man som vill hjälpa till och vidarutveckla Idékoll UF till en högre nivå. Alltså bli anställd i företaget för att driva det framåt. Det var ett väldigt intressant möte och nu är det dags för mig och Nicole att överlägga hur vi ska gå till väga.
Var även en tur på banken för att ta ut pengar och det är med en speciell känsla som man säger att det inte är mitt privatkonto, utan mitt företagskonto.

Yes, nu är det dags att göra vid mig inför kvällens festande. Är så taggad! Har köpt en ny klänning till detta tillfälle med !

See you <3



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0