Trött

Jag som jag ville igår, det blev en fika med Alex och Natha på EH.
Idag är jag trött! Hela läsåret ahr jag varit ledig på torsdagar, men vår svensklärare blev gravid och vår nya lärare kunde inte ha oss samma tid, för då har han andra lektioner. Så gissa när han har lagt den?
Torsdag morgon.
Seriöst??´
Min skolvecka är totalt fuckad nu,
onsdag: o8,15-o9,oo
torsdag: o9,oo-o9,5o
fredag: o9,o5-1o,oo.

Känns lönt? Kunde dem inte ha dragit ihop det så jag fick bli ledig?
Tar längre tid att komma in till skolan än vad jag är här.
Men- bara för att jag slutar o9,5o betyder inte att jag får dra hem... Laborationsrapport som ska vara inlämnad imorgon, jobbar tillsammans med två tjejer i min klass..En av dem försov sig och den andra var hos läkaren. Så detta är andra dagen jag sitter och glor i ca 1,5 timme och bara VÄNTAR. Jag hade kunnat göra fett mycket nytta!!


Så, nu kom Erika så nu ska vi jobba.

Ses! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0