Sol och shopping

Vilket underbart väder! Jag vet att nästan alla kommenterar det, men det är ju så underbart!
Imorse mötte jag Alex i centrum efter hennes tandläkarbesök, och därefter åt vi frulle och kollade okänd diagnos, haha. Sedan begav vi oss till stan för att shoppa till maskeraden imorgon! Jag valde mellan två olika outfits, och när jag kom in på buttericks fanns det hur många alternativ som helst. Man blir ju så inspirerad! Så det blev ett tredje alternativ som jag är mycket nöjd med.
Vi åt lunch ute på bryggan i solen med Emelie, och måsen kom förbi en sväng. Supermys.

Hade även cabaré träning idag... Det börjar ta sig! Kan inte förstå att den är om två veckor. För er som inte vet så håller ProCivitas treor i en Cabaré varje år som avslut... Den räknas som estetisk verksamhet vilket är praktiskt! Cabarén ska dock fungera som reklam för skolan (min egen slutsats) så skolan SATSAR rejält. Så nu blir det hårdträning i princip varje dag fram till föreställning. (Japp, 1 maj är inkluderat...)

Men jag har ett litet danssolo så det behövs en del träning!

Nu ska jag äta jordgubbar och kolla GREY'S.
Mah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0