Plugg

Plugg, plugg, plugg..Jag orkar inte! Kan inte skolan vara slut någon gång SNART?
Jo det är den, men det känns tyvärr inte så.
Har engelskredovisning imorgon på 15-20 min, har fått ihop 7 minuter. DET ÄR HÄLFTEN, inte ens det. Ah panik. Börjar jobba klockan 2 så har inte hela dagen på mig heller. Sen blir det middag på golfklubben ikväll också... Vilket inte hjälper min tidspanik. Skulle egentligen åka iväg och träna nu klockan 12, men tyvärr för plugget ta över.
Men imorgon blir det ett spinningspass!

Kommer kännas konstigt att gå tillbaka till skolan, jag har nästan haft lov i två veckor... Man vänjer sig så snabbt vid att vara ledig. Men nu är det sista spurten innan studenten, så det är bara att stå ut...

Hörs, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0