April skämt

Nej, det är inget skämt att jag bloggar igen! Buuh, vad jag har varit dålig. Över 3 månader sedan senaste inlägget! Men det hade sina anledningar..Nu är jag dock back in buisness igen.

Det har självklart hänt massor sedan jag senast skrev:

  • Mitt UF-företag har gått kanon. Vi har en hög omsättning och vi blev utsedda till ett av de 12-bästa företagen i skåne. Vi tävlade om finalplatser till SM, men tyvärr räckte det inte hela vägen.
  • Jag har varit på Gran Canaria en vecka och solat och badat och ätit gott.
  • Jag har varit sjukt nära att gå in i väggen på grund av skolan men nu har det lungat ner sig lite!
  • Jag har fyllt 19, wihu!
  • Har fått familj i USA, där jag ska jobba som Au-pair.
  • Har bokat resa till både Magaluf och Barcelona.
  • Jag har haft extensions och nu är jag korthårigare än någonsin (nästan)

Det är så kul att blogga igen!

Hörs snart <3


Kommentarer
Postat av: Måsen

ÄNTLIGEN! :D

2009-04-01 @ 21:20:02
URL: http://dirtylittledetails.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0