Mys och migrän!

Vilken helg!
Började kanon i fredags med en runda i stan och sen bakfyllemat. I lördags åkte jag upp till stan för att köpa ett linne och ett par skor, sedan begav jag mig till Malmö dansakademi för tre timmars pussycat dolls dans (inför uppvisningen) och därefter var det middag med familjen på Elyssé. Efter det var det ett mycket trevligt biobesök!

Söndagen började också bra (förutom att jag försov mig). Laddad för ytterliggare tre timmars dans. Men efter 2,5 timmar så fick jag något konstigt anfall...Migrän? Fick världens huvudvärk, allt började snurra och jag spydde... Emelie vågade inte släppa iväg mig i bilen ensam så hon var så söt och åkte hem med mig. Mamma ville dra mig till akuten men jag tog lite piller och däckade i några timmar... Nu har jag fått feber och skit också... Men huvudvärken har släppt lite. Sjukt läskigt! Har aldrig hänt mig förr, riktigt obehagligt när kroppen beter sig så konstigt utan någon direkt anledning. Bara jag inte är sjuk till nyår. Jag vill gärna vakna imorgon och må bra faktiskt. Ska ju träffa kära Antonia! Hon flyttade till Paris i somras så det ska bli så kul att träffa henne.

Åter till min Gossip Girl box som jag fick i Julklapp!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Men ush, låter ju inte alls bra! Hoppas du mår bättre nu för du skulle bara våga ställa in på onsdag ;)

2008-12-29 @ 15:15:17
URL: http://saraalexandramalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0