Arh!

Dansen inställd idag...Riktigt tråkigt eftersom jag var så sugen på att dansa! Blir en extralektion v51, men då jobbar jag hela veckan så det blir inget för mig.
Dessutom mejlade jag killen som skulle sälja mobilen till mig. Han heter Alan Baban. Verkligen inget fel på det, jag valde just honom av 10 annonser. Han skulle skickat den förra måndagen. Så när man får ett sådant här svar så blir man bara så jävla trött:

hej igen tyvärr kunde inte skicka mobilen  pgav  den persionen som ska upp låsa mobilen   haft   data problim han  klar den imorong om ni för farande intresserad av  maila för ayy skicka imoron. jag beklager  på den .mvh

Så jag skrev att jag inte var intresserad. Jag menar det kan ta två veckor till... Han är säkert shysst och har goda intentioner men om man ska sälja en mobil får man ju vara lite mer på hugget och rätt mycket mer seriös. Så nu är jag på jakt efter mobil igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0